Hjem » Samarbejdspartnere

Nørredjurs Skytteforening

Ung Norddjurs

Lokalt erhvervsliv

Sponsorer og medlemmer er skolens erhvervs netværk

Som sponsor til MIN Friskole vil du automatisk være medlem af vores erhvervs netværk.

Det er vigtigt for os, at MIN friskole er bredt forankret i lokalsamfundet både blandt borgere og forældre generelt, men også blandt virksomhederne. Ønsker du også at være en del af dette så har vi har lavet en lille brochure, der fortæller om hvordan du som virksomhed kan støtte og hvorfor det er vigtigt.

2. juni 2020: En stor dag – vores skole kom og blev kranet ind på det allerede klargjorte jord. Nu blev det synligt for alle, hvad mange frivillige håndværkere m.fl. havde haft gang i siden marts 2020, hvor vi fik bygge tilladelsen. En uvurderlig indsats er blevet udført og vi er stolte hvad det blev til – MIN Friskole.